HR
EN

Revitalizacija tvrđave

Barone: Otkrivanje bogate prošlosti – put prema uspješnoj budućnosti

Europski fond za regionalni razvoj, IPA IIIC

Lokacija: Šibenik

Nositelj projekta: Grad Šibenik

Partneri: Fakultet strojarstva i brodogradnje u Zagrebu; Istvan Dobo Varmuzeum Eger; Muzej grada Šibenika; Turistička zajednica grada Šibenika

Autori:

Arhitektonski studio 25,4mm d.o.o. (25zarez4mm.hr)
Projektni tim:
Ivana Lozić, mag.ing.arch.
Marko Paić, ing.arch.
Petar Reljanović, ing.aedif.
Antonio Šunjerga, dipl. dizajner

Datum početka projekta: 17. lipnja 2014.

Ukupna vrijednost projekta: 1.377.165,38 EUR

Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 993.900,25 EUR

Iznos nacionalnog sufinanciranja: 383.265,13 EUR

Dokumenti izrađeni u sklopu projekta:

Revizija plana upravljanja kulturnim dobrima na lokalnoj i regionalnoj razini

Cilj projekta:

Opći cilj:

  • Pridonijeti poboljšanju turističke infrastrukture s ciljem povećanja razine blagostanja u Šibensko – kninskoj županiji.
  • Pridonijeti promociji kulturnih atrakcija i potaknuti rast lokalnih MSP-a pružanjem visoko – tehnoloških inovativnih usluga.

Specifični cilj:

  • Specifični cilj projekta je uspostaviti Tvrđavu Barone kao inovativnu i jedinstvenu kulturnu atrakciju i platformu za promoviranje lokalnih MSP-a u turističkom sektoru.

Rezultati projekta:

  • Projekt Barone uključivao je infrastrukturne radove na renovaciji same tvrđave, opremanje gastro-kulturnog centra i dječjeg igrališta i gradnju amfiteatra.
  • U sklopu kreiranja visokotehnološkog sadržaja napravljen je povijesni dokumentarac, nabavljena je i opremljena platforma za proširenu stvarnost i drugi multimedijski sadržaji.
  • U okviru projekta organizirani su različiti edukativni programi na kojima su sudjelovali budući zaposlenici upravljačke strukture Tvrđave Barone (Upravljanje kulturnim dobrima), potom MSP-ovi sa područja Šibensko-kninske županije (Nove mogućnosti za prezentaciju na revitaliziranoj Tvrđavi Barone), te turistički vodiči (Kako stare priče postaju nove turističke atrakcije – umijeće storytellinga i proširene stvarnosti u turizmu novog doba).
  • Napravljena je Studija turističkih potreba, preferencija i trendova u Šibensko-kninskoj županiji s različitim turističkim paketima koji uključuju Tvrđavu Barone.
  • Razvijen je ekskluzivni ekološki brand Barone, za prezentaciju tradicionalnih gastro kulturnih proizvoda na tvrđavi, te osmišljen poslovni i marketing plan, a Tvrđava Barone je promovirana na međunarodnom sajmu turizma u Beču.

Tvrđava Barone ovim je projektom postala:

  • prepoznatljivi spomenik kulturne baštine u gradu Šibeniku, svakodnevno dostupan posjetiteljima, koji promovira revalorizaciju i revitalizaciju hrvatskih kulturnih dobara;
  • jedinstvena turistička atrakcija, koja kombinira prošlost, sadašnjost i budućnost prikazujući okolnosti presudnog povijesnog trenutka kroz visoku tehnologiju, ujedno promovirajući slavnu mediteransku prehranu i način života;
  • top destinacija u regiji čime doprinosi imidžu RH, te posebice grada Šibenika, kao nezaobilaznih destinacija kulturno-povijesnog turizma.

[OBAVIJEST]

Poštovani, ispričavamo se zbog vidljivih posljedica radova na redovnom održavanju tvrđava tijekom travnja 2019. Zahvaljujemo se na razumijevanju i strpljenju!

Tim Tvrđave kulture Šibenik

----

[IMPORTANT NOTICE!]

Dear visitors, we are carrying out yearly maintenance of the fortresses during April 2019. We apologize for any inconvenience caused by it and hope you will have great visit despite current conditions. 

Thank you for understanding!