HR
EN

Održano studijsko putovanje "Otkrij grad tvrđava"

08.04.2016.

U organizaciji Udruge hrvatskih putničkih agencija, UHPA,  5. i 6. travnja 2016. održana je dvodnevna međunarodna konferencija “Inovacija i održivi razvoj proizvoda turizma posebnih interesa”  na kojoj je sudjelovali i predstavnici Muzej grada Šibenika, Odjela za upravljanje fortifikacijama po čijem je završetku Odjel u suradnji s Turističkom zajednicom grada Šibenika za sve zainteresirane sudionike organizirao i studijsko putovanje u Šibenik pod nazivom ''Otkrij grad tvrđava''.

Dvodnevnom studijskom putovanju prisustvovali su turistički agenti i tour operatori iz Njemačke, Mađarske, Slovačke, Makedonije i Hrvatske koji su posjetili obnovljene tvrđave sv. Mihovila i Barone, tvrđavu sv. Nikole, katedralu sv. Jakova te razgledali stari grad i kanal sv. Ante.

''Izuzetno nas veseli što ste nas pozvali na ovaj prekrasni FAM trip. I sami smo bili svjesni što Šibenik ima, preko medija i prekrasnih slika te prijenosa informacija, ali to ne može u potpunosti dočarati se kao što se doživi kad ste na licu mjesta. Ove novoobnovljene tvrđave predstavljaju veliku vrijednost za grad Šibenik i za cijelu regiju i zasigurno su jedna smjernica prema jačoj snazi i razvoju kulturnog turizma, naročito u njihovoj interpretaciji što se posebno odnosi na Tvrđavu Barone. Multimedija, korištenje u komercijalne svrhe, ali i mogućnosti za lokalne proizvođače dobar su put da se uključi što više dionika u ovu priču koju će Udruga hrvatskih putničkih agencija i dalje podržavati'' izjavila je Ivana Maltar, voditeljica ureda UHPA-e.

''Vrlo sam impresionirana s gradom, mirnim i jednostavnim načinom života. Impresivna je i Tvrđava sv. Mihovila sa svojom prekrasnom pozornicom, a Tvrđava Barone je idealna za organizaciju različitih evenata i upoznavanje s lokalnom ponudom'' impresija je Gese Sellmann iz njemačke udruge za putovanje mladih Reisenetz.

''Smatram da je ovo budućnost turizma, ponuditi tržištu ovako specifične i autohtone proizvode izvrsne kvalitete koje je potrebno dodatno promovirati kako bi ih i Mađarska, ali i šira svjetska javnost pobliže upoznala. Tvrđave su zadnjih godina iznimno popularne i kod nas i svakako predstavljaju još jednu dodanu vrijednost prekrasnoj lokaciji'' zaključila je Anita Angi iz mađarske turističke agencije Cartour.

Idealni vremenski uvjeti pridonijeli su što boljem upoznavanju sudionika putovanja s tajnama grada tvrđava zaokruženog s mediteranskom večerom uz zalazak sunca te su svoje upoznavanje s Šibenikom završili današnjim doručkom u Gradskoj vijećnici.

''Bez obzira na odlične rezultate koje smo ostvarili u prvom tromjesečju ove godine pred nama je još dosta posla. Jedan od najboljih načina kako da djelatnike u turizmu upoznamo s mogućnostima koje tvrđave nude, ali i s ponudom same lokacije, je upravo ovakav tip studijskih putovanja. Umrežavanje i uspostavljanje kontakata uz doživljaj iz prve ruke imperativ je za sve nas koji sudjelujemo u ovom procesu te ćemo svakako i u budućnosti nastaviti u tom smjeru'' izjavila je Gorana Barišić Bačelić, voditeljica Odjela za upravljanje fortifikacijskim sustavom.

Podsjećamo, radno vrijeme tvrđava sv. Mihovila i Barone od 1. travnja je cjelodnevno- svi zainteresirani građani i njihovi gosti mogu uživati na gradskim bedemima svaki dan od 9 do 20 sati i uživati u tajnama grada tvrđava.

Želiš li čuti novosti?

Pretplati se na newsletter!

Ostavi nam mail!
Sponzori Tvrđave kulture
Partneri i pokrovitelji Tvrđave kulture
Medijski pokrovitelji Tvrđave kulture
Postavke pristupačnosti