HR
EN

Revitalizacija Tvrđave

Barone: Otkrivanje bogate prošlosti – put prema uspješnoj budućnosti

Europski fond za regionalni razvoj, IPA IIIC

Lokacija: Šibenik

Nositelj projekta: Grad Šibenik

Partneri: Fakultet strojarstva i brodogradnje u Zagrebu; Istvan Dobo Varmuzeum Eger; Muzej grada Šibenika; Turistička zajednica grada Šibenika

Autori:

Arhitektonski studio 25,4mm d.o.o. (25zarez4mm.hr)
Projektni tim:
Ivana Lozić, mag.ing.arch.
Marko Paić, ing.arch.
Petar Reljanović, ing.aedif.
Antonio Šunjerga, dipl. dizajner

Datum početka projekta: 17. lipnja 2014.

Ukupna vrijednost projekta: 1.377.165,38 EUR

Iznos odobrenih sredstava iz EU fondova: 993.900,25 EUR

Iznos nacionalnog sufinanciranja: 383.265,13 EUR

Dokumenti izrađeni u sklopu projekta:

Revizija plana upravljanja kulturnim dobrima na lokalnoj i regionalnoj razini

Cilj projekta:

Opći cilj:

  • Pridonijeti poboljšanju turističke infrastrukture s ciljem povećanja razine blagostanja u Šibensko – kninskoj županiji.
  • Pridonijeti promociji kulturnih atrakcija i potaknuti rast lokalnih MSP-a pružanjem visoko – tehnoloških inovativnih usluga.

Specifični cilj:

  • Specifični cilj projekta je uspostaviti Tvrđavu Barone kao inovativnu i jedinstvenu kulturnu atrakciju i platformu za promoviranje lokalnih MSP-a u turističkom sektoru.

Rezultati projekta:

  • Projekt Barone uključivao je infrastrukturne radove na renovaciji same tvrđave, opremanje gastro-kulturnog centra i dječjeg igrališta i gradnju amfiteatra.
  • U sklopu kreiranja visokotehnološkog sadržaja napravljen je povijesni dokumentarac, nabavljena je i opremljena platforma za proširenu stvarnost i drugi multimedijski sadržaji.
  • U okviru projekta organizirani su različiti edukativni programi na kojima su sudjelovali budući zaposlenici upravljačke strukture Tvrđave Barone (Upravljanje kulturnim dobrima), potom MSP-ovi sa područja Šibensko-kninske županije (Nove mogućnosti za prezentaciju na revitaliziranoj Tvrđavi Barone), te turistički vodiči (Kako stare priče postaju nove turističke atrakcije – umijeće storytellinga i proširene stvarnosti u turizmu novog doba).
  • Napravljena je Studija turističkih potreba, preferencija i trendova u Šibensko-kninskoj županiji s različitim turističkim paketima koji uključuju Tvrđavu Barone.
  • Razvijen je ekskluzivni ekološki brand Barone, za prezentaciju tradicionalnih gastro kulturnih proizvoda na tvrđavi, te osmišljen poslovni i marketing plan, a Tvrđava Barone je promovirana na međunarodnom sajmu turizma u Beču.

Tvrđava Barone ovim je projektom postala:

  • prepoznatljivi spomenik kulturne baštine u gradu Šibeniku, svakodnevno dostupan posjetiteljima, koji promovira revalorizaciju i revitalizaciju hrvatskih kulturnih dobara;
  • jedinstvena turistička atrakcija, koja kombinira prošlost, sadašnjost i budućnost prikazujući okolnosti presudnog povijesnog trenutka kroz visoku tehnologiju, ujedno promovirajući slavnu mediteransku prehranu i način života;
  • top destinacija u regiji čime doprinosi imidžu RH, te posebice grada Šibenika, kao nezaobilaznih destinacija kulturno-povijesnog turizma.

Želiš li čuti novosti?

Pretplati se na newsletter!

Ostavi nam mail!
Sponzori Tvrđave kulture
Partneri i pokrovitelji Tvrđave kulture
Medijski pokrovitelji Tvrđave kulture
Postavke pristupačnosti